maandag 26 juli 2010

Crocs Feel The Love Tour


Sinds juni ben ik aan het werk voor Crocs Europe. Het merk dat bekend werd door de unieke 'klomp schoen' en mega lekker zit. De afgelopen jaren heeft het merk een super ontwikkeling gekend en is de productlijn divers, hip, leuk en zit het nog steeds heel lekker! Ga ook zeker eens kijken in de Crocs store oa in Scheveningen (Den Haag) gevestigd.

Crocs Europe sponsort de (FIFA) Europese Beachsoccer Tour.(www.beachsoccer.com) De tour kent stops in onder andere: Moskou, Rome, Marseille, Lignano, Bibione, Scheveningen, Castillon, Portimao en de super final in Lissabon. De wedstrijden worden live op Eurosport uitgezonden en trekt veel lokaal bekijks. Het is een zeer attractief spelletje waarbij 5 tegen 5 wordt gespeeld. Buitenspel kent men niet en bij een vrije trap mogen de spelers niet in een muurtje voor de goal gaan staan. Hierdoor kan de vrije trap nemer recht op de goal poeieren!

Crocs Europe wil met dit evenement awareness creƫren en het merk rondom het Beachsoccer zo goed mogelijk activeren. Aan het team waar ik onderdeel van ben de taak omdat zo goed mogelijk te begeleiden. We laten onder andere een super leuke Amerikaanse schoolbus meerijden naar iedere stad waar we komen. De reacties zijn enorm goed. In de bus presenteren we een groot deel van schoenen lijn en stimuleren zo de verkoop voor de lokale shops/ distributeurs. Naast de aanwezige branding in de stadions heeft Crocs zo een mega impact in/op het evenement.

Deze week hadden we een thuis wedstrijd in Nederland. De Scheveningse Crocs Challenge Cup was een succes. Het Nederlandse team haalde de finale die het nipt verloor van Turkije. Maar ach dat zijn we gewend deze zomer. Nu op naar Portugal! (Portimao

1 opmerking:

  1. Had ik graag ff willen zien. Wij zaten in Portugal.

    Succes,

    Tukker(ik)

    BeantwoordenVerwijderen